čtvrtek 22. září 2016

Opět betonujeme

Krásný první podzimní den je zároveň prvním výročím betonování na QTH. Přesně před rokem jsme totiž zabetonovali první stožárové patky a základové pasy. Takže proč výročí neoslavit stejnou činností. Sice jsem chtěl původně betonovat až zítra, ale nebyla volná kapacita na betonárce, takže jsem to musel udělat dnes. Jako obvykle nikdo nemohl přijet pomoci, takže jsem to musel zvládnout sám. No co, už jsem něco v životě postavil (zcela jistě za peníze ČRK jak by řeklo rádio Český Brod ...) takže nějakých 3.3m3 betonu B25 mě nemůže rozházet že? Příprava byla dokonalá, takže za půl hodiny bylo hotovo...

Nejdříve tak kubík dolů

Pak horní patky

a s nástavcem

Patky na kontejner a pergolu hotové

Výztuhy ze starých futer

Příprava pro umístění stožárové patky

Žádné komentáře:

Okomentovat